Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Goed
uitstekende aandacht

Het is super goed gedaan Dankje wel
Ik ben blij myde behandeling en de controle die gedan is dank je wel

Hoffelijke en prettige benadering. Deskundige behandeling.
Hoffelijke en prettige benadering. Deskundige behandeling.

Tevreden
Ik ben goed geïnformeerd en geholpen met mijn orthodontie behandeling.

10
Snel geholpen. Aan de receptie werkt een medewerker met de naam Ingrid, top vrouw. Ingrid is supe...
Lees meer
Heel goed ze zijn vriendelijk
Een goede tandzorg

Top!
Sabine is een hele fijne vertrouwde mondhygiëniste voor mijn dochter met autisme. Heel rustig en...
Lees meer
Nicee
Prima

Mijn ervaring met de tandarst netjes geholpen en goede uitleg
Goed en netjes geholpen

Alles OK
Goed geholpen en correcte personen. Allemaal zeer vriendelijk

Hele fijne tandarts en mondhygiënist, kom er al jaren.
Al jaren heel tevreden. Kom meestal bij Sabine en die is heel rustig en legt alles goed uit. Zijn...
Lees meer
Een hele prettige ervaring.
Bij u wordt telkens uitgelegd wat de behandelaar gaat doen. Ook bij moeilijke woorden wordt op ee...
Lees meer
Vakkundig en geduldig.
Nemen de tijd en zijn goed in hun vak.

Zij heeft het goed gedaan
Zij heeft het zorgvuldig gedaan en goed, ik weet haar naam niet meer vergeten sorry

Geweldige tandarts
Er zat een klein gaatje in mijn tand, dat is gevuld /gemaakt door de tandarts. En dat ging prima ...
Lees meer
Prima
Nieuwe tandarts Komt professioneel over Kijkt en luister goed

Prettige ervaring
Mijn kinderen hadden na mij een aparte afspraak met een andere tandarts. Bij mijn zoon werden er ...
Lees meer
Klantvriendelijkheid staat op 1
Deskundig en vriendelijk personeel

Uitstekend
Prima tandarts ben al jaren bij deze tandarts vriendelijk personeel en goede zorg voor je tanden

Zorgvuldig gewerkt
Zorgvuldig!

Goed
Goed

Goed
Mijn ervaring met een andere Mondhygieniste,is prettiger dan de vorige,deze Mondhygienistgaf meer...
Lees meer
Ik krijgen altijd een fijne zorgen
Mijn ervaring met de tandarts is heel goed,