Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    Selecteer uw praktijk:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
1 juni 2023

Goed

uitstekende aandacht

31 mei 2023

Het is super goed gedaan Dankje wel

Ik ben blij myde behandeling en de controle die gedan is dank je wel

31 mei 2023

Hoffelijke en prettige benadering. Deskundige behandeling.

Hoffelijke en prettige benadering. Deskundige behandeling.

28 mei 2023

Tevreden

Ik ben goed geïnformeerd en geholpen met mijn orthodontie behandeling.

27 mei 2023

10

Snel geholpen. Aan de receptie werkt een medewerker met de naam Ingrid, top vrouw. Ingrid is supe...

Lees meer
27 mei 2023

Heel goed ze zijn vriendelijk

Een goede tandzorg

23 mei 2023

Top!

Sabine is een hele fijne vertrouwde mondhygiëniste voor mijn dochter met autisme. Heel rustig en...

Lees meer
22 mei 2023

Nicee

Prima

19 mei 2023

Mijn ervaring met de tandarst netjes geholpen en goede uitleg

Goed en netjes geholpen

19 mei 2023

Alles OK

Goed geholpen en correcte personen. Allemaal zeer vriendelijk

19 mei 2023

Hele fijne tandarts en mondhygiënist, kom er al jaren.

Al jaren heel tevreden. Kom meestal bij Sabine en die is heel rustig en legt alles goed uit. Zijn...

Lees meer
18 mei 2023

Een hele prettige ervaring.

Bij u wordt telkens uitgelegd wat de behandelaar gaat doen. Ook bij moeilijke woorden wordt op ee...

Lees meer
18 mei 2023

Vakkundig en geduldig.

Nemen de tijd en zijn goed in hun vak.

18 mei 2023

Zij heeft het goed gedaan

Zij heeft het zorgvuldig gedaan en goed, ik weet haar naam niet meer vergeten sorry

18 mei 2023

Geweldige tandarts

Er zat een klein gaatje in mijn tand, dat is gevuld /gemaakt door de tandarts. En dat ging prima ...

Lees meer
17 mei 2023

Prima

Nieuwe tandarts Komt professioneel over Kijkt en luister goed

10 mei 2023

Prettige ervaring

Mijn kinderen hadden na mij een aparte afspraak met een andere tandarts. Bij mijn zoon werden er ...

Lees meer
10 mei 2023

Klantvriendelijkheid staat op 1

Deskundig en vriendelijk personeel

10 mei 2023

Uitstekend

Prima tandarts ben al jaren bij deze tandarts vriendelijk personeel en goede zorg voor je tanden

9 mei 2023

Zorgvuldig gewerkt

Zorgvuldig!

7 mei 2023

Goed

Goed

7 mei 2023

Goed

Mijn ervaring met een andere Mondhygieniste,is prettiger dan de vorige,deze Mondhygienistgaf meer...

Lees meer
7 mei 2023

Ik krijgen altijd een fijne zorgen

Mijn ervaring met de tandarts is heel goed,