Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    Selecteer uw praktijk:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
27 januari 2023

Goede behandeling van mijn klachten.

Ben vriendelijk geholpen door tandarts en mondhygiënist. Leggen me alles goed uit. Hoe ik het be...

Lees meer
25 januari 2023

Fijne en deskundige tandartsen

Kom al heel veel jaren in deze praktijk en ben zeer tevreden over de deskundigheid, vriendelijkhe...

Lees meer
23 januari 2023

Prima

Prima

20 januari 2023

Prima

Aardige en fijne behandeling.

19 januari 2023

prettig en snel

Al mijn vragen waren beantwoord en de halfjaarlijkse controle werd meteen gevolgd door een schoon...

Lees meer
19 januari 2023

Goed

Top

18 januari 2023

Heel fijn en goeie service

Ik word altijd goed behandeld heel geduldig en soms zelfs een leuk praatje

18 januari 2023

Snel en efficient geholpen

De laatste ster reserveer ik voor de online afspraak maken process. Die kan beter.

18 januari 2023

Fijne praktijk

Altijd op tijd, correct en prettige behandeling

18 januari 2023

Prima geholpen goeie uitleg.

Goed geholpen, duidelijke uitleg van mijn vraag

17 januari 2023

Uitstekend

Alles ging hoed

16 januari 2023

Deskundig en vriendelijk

Geïnteresseerd in jouw als cliënt

15 januari 2023

Altijd beste service

Altijd blij met behandelingen en service

14 januari 2023

Goed5

Heel vriendelijke mensen. Goed geholpen. Ik was echt tevreden

13 januari 2023

Hele aardige vrouw en toonde echt intresse dacht met je mee en stelde je gerust

Hele aardige vrouw toonde interesse dacht met je mee en stelde je gerust

12 januari 2023

Prima!

Voor mij is het altijd in een uit. Ze werken op tijd en dat is prima. Ook geen onnodige zorg.

12 januari 2023

Snel geholpen

Goede service

11 januari 2023

Goed geholpen door de mondhygiënist!

Het was een fijne ervaring, geen pijn oid.

11 januari 2023

Top

Goede ervaring kom hier al jaren

11 januari 2023

Super fijne tandarts

Wij worden altijd vriendelijk behandeld.en de telefoniste Ingrid.kan fijn afspraken inplannen

11 januari 2023

Fijne praktijk

Aandachtige en vriendelijke behandelingen van tandarts en mondhygiëniste en vriendelijke, meeden...

Lees meer
10 januari 2023

Enorm goed en prettig geholpen

Enorm goed en prettig geholpen

9 januari 2023

Geweldig

Geweldig

8 januari 2023

Zeer goed

Zeer goed

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
Selecteer uw praktijk:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Tandzorg Tilburg
Tilburg
Za
Gesloten