Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Goede behandeling van mijn klachten.
Ben vriendelijk geholpen door tandarts en mondhygiënist. Leggen me alles goed uit. Hoe ik het be...
Lees meer
Fijne en deskundige tandartsen
Kom al heel veel jaren in deze praktijk en ben zeer tevreden over de deskundigheid, vriendelijkhe...
Lees meer
Prima
Prima

Prima
Aardige en fijne behandeling.

prettig en snel
Al mijn vragen waren beantwoord en de halfjaarlijkse controle werd meteen gevolgd door een schoon...
Lees meer
Goed
Top

Heel fijn en goeie service
Ik word altijd goed behandeld heel geduldig en soms zelfs een leuk praatje

Snel en efficient geholpen
De laatste ster reserveer ik voor de online afspraak maken process. Die kan beter.

Fijne praktijk
Altijd op tijd, correct en prettige behandeling

Prima geholpen goeie uitleg.
Goed geholpen, duidelijke uitleg van mijn vraag

Uitstekend
Alles ging hoed

Deskundig en vriendelijk
Geïnteresseerd in jouw als cliënt

Altijd beste service
Altijd blij met behandelingen en service

Goed5
Heel vriendelijke mensen. Goed geholpen. Ik was echt tevreden

Hele aardige vrouw en toonde echt intresse dacht met je mee en stelde je gerust
Hele aardige vrouw toonde interesse dacht met je mee en stelde je gerust

Prima!
Voor mij is het altijd in een uit. Ze werken op tijd en dat is prima. Ook geen onnodige zorg.

Snel geholpen
Goede service

Goed geholpen door de mondhygiënist!
Het was een fijne ervaring, geen pijn oid.

Top
Goede ervaring kom hier al jaren

Super fijne tandarts
Wij worden altijd vriendelijk behandeld.en de telefoniste Ingrid.kan fijn afspraken inplannen

Fijne praktijk
Aandachtige en vriendelijke behandelingen van tandarts en mondhygiëniste en vriendelijke, meeden...
Lees meer
Enorm goed en prettig geholpen
Enorm goed en prettig geholpen

Geweldig
Geweldig

Zeer goed
Zeer goed